Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript
2

Reiner Fuellmich er en av vår tids helter

2

I 2022 ble den tyske advokaten Reiner Fuellmich intervjuet av CHD-TV ved arrangementet Nürnberg 75. (se videoen over)

Hans budskap til folket var krystallklart; å forene seg og se den "større agendaen». Det handler om liv og død. I TV-intervjuet avslørte han den globale infiltrasjonen på alle nivåer av samfunnet, og oppfordret folk til finne sammen for å overvinne den ondskapsfulle eliten.

Jeg har fulgt Reiner Fuellmich sitt arbeid helt siden han startet sin etterforskning, og skrevet en rekke artikler om hans arbeid i flere år. Jeg har dermed sett de fleste intervjuene han har gjennomført med eksperter innen helse, immunologi, forskere, psykologer, psykiatere m.m., samt lyttet til samtlige podcaster der han har blitt intervjuet. På mange måter var det Fuellmich som åpnet mine øyne for den ekstreme ondskapen vi nå ser utfolde seg verden rundt. Samtidig var han en inspirasjon som ga meg håp. Jeg har stor respekt for hans arbeid, og har aldri vært i tvil om at han er «hel ved». Min drøm er å møte ham personlig, og en dag stå på samme scene og holde foredrag.

Som vi vet, ble Reiner Fuellmich pågrepet av tysk politi i Mexico i 2023, og ført tilbake til Tyskland der han nå sitter fengslet i et høysikkerhetsfengsel tiltalt for svindel. Men ifølge ham selv er han pr definisjon en politisk fange. Etterforskningsarbeidet ble for farlig for «systemet», og han måtte derfor ryddes av veien…

På mange måter minner saken til Reiner Fuellmich om saken til Julian Assange - en svært modig mann som ble sluppet fri i går etter 14 års soning. Jeg ber til høyere makter om at Fuellmich slipper å lide samme skjebne.

Reiner Fuellmich trenger all den støtten han kan få. Derfor oppfordrer jeg alle mine lesere til å sende ham noen oppmuntrende ord. Du trenger ikke skrive så mye, bare noen få setninger som viser at du tenker på han og setter pris på den enorme innsatsen han har lagt ned i vår felles frihetskamp. Jeg vet at han leser alt.

Du kan sende han en e-post til: qm@icic.law og lese mer om hans arbeid HER.

Share Nina Cappelen`s Substack

Discussion about this podcast